Ota yhteyttä!

Tilaus- ja toimitusehdot

Näissä tilaus- ja toimitusehdoissa tarkoitetaan "Asiakkaalla" palvelun käyttäjää ja "Kurssin järjestäjällä" kurssien organisoijaa. Kaikki tehdyt kurssi-ilmoittautumiset ovat Asiakasta sitovia. Asiakas voi siirtää ilmoittautumisensa toiselle kurssille ilmoittamalla tästä vähintään 7 arkipäivää ennen kurssin alkamista ("Peruutusaika") ottamalla yhteyttä kurssin järjestäjään. Peruuttamattomista kursseista tai peruutusajan jälkeen tehdyistä peruutuksista veloitamme kurssimaksun kokonaisuudessaan. Asiakas on velvollinen saapumaan koulutukseen sen ilmoitettuna alkamisajankohtana. Asiakas ei ole oikeutettu saamaan kurssisuoritusta tai kurssimaksun palautusta asiakkaasta johtuvasta viivästyksestä. Äkillisen sairastumisen tai tapaturman takia myöhässä (alle 7 arkipäivää ennen kurssia) peruuntunutta kurssiosallistumista ei veloiteta. Sairastapauksen tai tapaturman todistaminen edellyttää lääkärintodistusta.

Yritykset

Mikäli koulutusta ei ole maksettu suoraan ilmoittautumisen yhteydessä, kurssista lähetetään lasku asiakkaan lähettäessä tilauksen kurssin järjestäjälle. Kurssin maksuehto on 14 vuorokautta ja korko korkolain mukainen. Huomautusaika viivästyneille suorituksille on 7 päivää. Toimitamme kurssitodistuksen (todistus tai kortti) vasta kun kurssimaksu on kokonaisuudessaan maksettu. Asiakas vastaa antamiensa laskutustietojen oikeellisuudesta.

Yksityishenkilöt

Kurssimaksu tulee suorittaa ennen koulutusta verkkomaksuna. Yksityishenkilöille emme toimita palvelua laskua vastaan.

Laskutuslisät

Emme peri erillisiä laskutuslisiä. Voit tilata laskun paperilaskuna, verkkolaskuna tai sähköpostilaskuna.

Kurssin peruuntuminen

Kurssin peruuntuessa tiedotamme asiasta osallistujia. Erikseen sovitaan, että kurssin järjestäjä voi siirtää tai perua kurssin ilman korvausvelvollisuutta, mikäli kurssin osallistujamäärä on alle 10 henkeä. Selvyyden vuoksi todetaan, että kurssin järjestäjä ei korvaa kurssihinnan lisäksi kurssin peruuntumisesta aiheutunutta muuta haittaa (esimerkiksi välittömiä tai välillisiä kuluja) tilaajalle tai osallistujalle.

Verkko- ja yhdistelmäkurssien erityinen peruutusehto

Verkko- ja yhdistelmäkursseja ei niiden luonteensa vuoksi voi perua tehdyn tilauksen jälkeen.

Kurssien soveltuvuus asiakkaan tarpeeseen

Asiakas on velvollinen selvittämään ennen tilausta kurssin soveltuvuuden asiakkaan tarpeisiin. Kurssin järjestäjä ei ole velvollinen palauttamaan kurssimaksuja, jotka ovat johtuneet siitä, että kurssi ei ole ollut asiakkaalle soveltuva.

Hinnat

Kaikki palvelussa mainitut hinnat on ilmoitettu verottomina (ALV 0%). Hintoihin lisätään kulloinkin voimassa oleva yleinen arvonlisävero (ALV 24%).

Safedo Abp
Leväsentie 2, FI-70700 KUOPIO, FINLAND